A Durex újra csatasorba állította a gumihadseregét. Egy márka, amely az olimpiát némi humorral fűszerezi. Egy olyan brand, amely felismerte, hogy azoknak a kreatív produktumnak van igazán esélye a jobb agyféltekében való „elélvezésre”, amely első látásra két távoli dolog között hoz létre merész gondolati kapcsot. Az egészséges szexualitással megáldott emberek körében népszerűségnek örvendő márka legújabb kampányában Usain Boltot, a jamaicai sprinterkirályt választotta ki magának, s egy egészen parádés fősorral jelentkezett: „Usain, nem minden ember akar a leggyorsabb lenni a világon.”
Forrás: adsoftheworld.com
A Durex már régóta ismeri a libidó éberen tartásának, a tesztoszteron termelés fokozásának és a „sex sells” nem túl bonyolult reklámszakmai összefüggését. Az olimpiai kártyát már a torinói téli olimpiai játékok esetében, valamint a pekingi gigantomán játékok kapcsán is kijátszotta.
Egyébként nem tudom, hogy sikerült kibuliznia a kampánykreatívon alkalmazott - egyik olimpiai szimbólum - az olimpiai fáklya használati jogát. A bajnokparaméterekkel rendelkező ágygimnasztika és lepedő-akrobatika gyakorlatokat űzők előnyben.
Bolt nem először kerül terítékre, hiszen márkák tömkelege, köztük a Visa, Gatorade és számos egyéb szervezet is előszeretettel használja a személyében rejlő piacpotenciál lehetőségét:
Virgin Media 'I am Richard Branson
Visa 'Usain Bolt vs. London' - Saatchi & Saatchi
ESPN 'This is sportscenter' - Wieden & Kennedy
Gatorade 'The quest for G' - TBWA/Chiat/Day
Puma 'Bolt arms' - Droga5
Puma 'Evospeed' - Droga5
Puma 'Nomadz & Usain Bolt'
Jamaica Tourist Board 'Speed' - Draftfcb
Jamaica Tourist Board 'One love'
by Bery :)
Utolsó kommentek