Ha sportverseny, akkor Olimpia. Ha óvszer, akkor Durex. Vagy mégse!? Az óveszerpiacon általában a Durex szokta megörvendeztetni a a tesztoterontúltengésben "szenvedő" fiatalokat formabontó megoldásaival. Ezúttal viszont egy markánsan figyelemaktiváló, európai halandó számára idáig nem túl ismert Elasun óvszermárka „olimpiai” hirdetése korbácsolta fel az indulatokat. Úgy néz ki, hogy az olimpia közeledése jótékony hatással van a libidó éberen tartására. A hirdetés geg-alapúra sikeredett, s asszociációs gazdagság jellemzi! A márka egyébként már négy évvel ezelőtt, a pekingi olimpián is elsütötte ezt a formai megoldást, ám a csillogó-szemű brandmenedzserek és marketingesek úgy vélik, hogy a londoni olimpia apropóján újra elsütik ezt a megoldást, hogy az európai piacon is megvethessék a lábukat. A marketingszlogen: "Sports make you helath!", azaz A Sport egészségessé tesz. Na de, milyen sport, az ágygimnasztika? Gondolatforgalom indul!

Forrás: www.adsoftheworld.com

A reklámkampány egyébként különböző sportágak - céllövészet, úszás, biciglizés, kosárlabdázás és szertorna/gyűrű - ágyazva jeleníti meg a márkát.

 

Forrás: www.adsoftheworld.com

A különböző sportágak és az óvszer közötti meredek gondolati kapcsot aknázza ki a hirdetés, mikor a zsákoló-zsonglőr a spermatartóba készül bevágni a lasztit. Alley up! Vagy amikor kerékpárversenyző alatti kerék formájában elevenedik meg a gumi. Jaj, Istenem, csak defektet ne kapjon, mert akkor az egy gyermekes kínai népesedési politika is csorbát szenved....

 

Forrás: www.adsoftheworld.com

Akinek ez sem elég, az jót röhöghet, Hölgyek figyelem :) a „bordázott” gumifelületen, mint hullámok sűrűjében evickélő úszó fenoménon.

Forrás: www.adsoftheworld.com

A gumikampány reklámkilövellésének ötletgenerátorai a célba lövés magától értetődő asszociációját sem hagyták érintetlenül. Spricc a 10-be! S végül, ha valaki csak lógni akar a szeren, mert már mindent kiadott magából, annak ott a gyűrűkarika. Lepedőakrobaták előnyben. Hajrá, hajrá!

by Bery :)